Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Spart

Pages: [1] 2
1
Fun Zone / Re: Fazan
« on: February 04, 2011, 06:38:55 pm »
neghiob

2
Fun Zone / Re: The question game
« on: February 04, 2011, 06:37:49 pm »
fete

mercedes - BMW

3
Fun Zone / Re: Cu sau fara?
« on: February 04, 2011, 06:36:23 pm »
cu

cu sau fara gm??

4
Fun Zone / Re: Cu sau fara?
« on: February 03, 2011, 05:47:37 am »
cu

cu sau fara droguri?

5
Discutii / Re: Prezentarea noastra
« on: February 03, 2011, 05:45:54 am »
Nume: Andrei
Nume caracter WoW: Spart
Factiune: Alliance
Varsta: 21
Oras: Senigallia,Italy
Skype: R3ttl3snak3
Mess: R3ttl3snak3

6
Fun Zone / Re: Fara "Da" si "Nu"
« on: February 02, 2011, 12:47:17 am »
de mult am pierdut virginitatea :)

esti credincios?

7
Anunturi/Events / Re: New ! Cut + Paste char !
« on: February 02, 2011, 12:12:52 am »
loool ma...ce posturi faceti si voi...da-ti si voi un id de skype ceva si sa le dati mai multe poze cu diferite iteme...eu de exemplu o sa caut un hunter pe google full wrathfull si o sa pun poza cu el aici sa mil dea si mie...ce inseamna asta...eu din pozele astea nu pot sa vad mare lucru sincer...ala arata caracterul lui de paladin si vrea itemele de rogue :))) nu va mai inteleg...o sa postez si eu aici niste printuri imediat















8
Fun Zone / Re: Numele tau de manelist este...?
« on: February 01, 2011, 08:50:21 pm »
nu ai voie sa ma copii...eu is unicat mancatzash :))

9
Fun Zone / Re: Fazan
« on: February 01, 2011, 08:46:54 pm »
aulin

10
Fun Zone / Re: Fara "Da" si "Nu"
« on: February 01, 2011, 08:45:42 pm »
bineinteles :)

iti plac femeile??

11
Fun Zone / Re: Cum te cheama in...japoneza ?
« on: January 31, 2011, 10:02:36 pm »
Kumanosuke Baisotei :))

12
Fun Zone / Re: Numele tau de manelist este...?
« on: January 31, 2011, 10:00:37 pm »
Gheara Andrei

13
Movie / Re: Heroes (serial)
« on: January 29, 2011, 09:47:42 pm »
eu heroes l-am vazut...vroiam sa incep sa ma uit la scrubs :(

14
Fun Zone / Re: Hobby:)
« on: January 29, 2011, 09:39:39 pm »
hmmm...de obicei si cel mai mult imi place sa bag joint dupa joint...pt ca mi se pare un sport extrem :))
sa joc rugby...sa merg la sala...sa fac dragoste...sa inot...si cam atat...ar mai fi chestii dar nu imi plac asa de mult cum imi plac cele mentionate :P

15
Movie / Re: Heroes (serial)
« on: January 28, 2011, 09:02:46 pm »
asta ar insemna ca numai cei din romania pot sa vada...sau cam asa ceva :(

Pages: [1] 2